Minggu, 05 Februari 2012

BSD (wedding/standing party)

Some pic in home:

Rawrrrrr 3>
I am confused what should comment that the clay this photo._.

 <3orange
This is actually orange. You know how to eat an orange? (look at pic prev)

i speak 'i very freaky' -_-
 I do not know why my head should be tilted.

Look! i was not clear-_-

Slim or Thin ?

I like this pic :3
and it is orange.

BLUE

Ice Cream :9 yummmm...

With arlieza in playground.

With risfah in alam sutera park.

With risfah again (:

 With arlieza in playhouse.
little taste of us. haha

ARLIEZA!!!

Dinda, Shabrina, Arlieza
Oh,nooooo shabrinaaaaa. You really cute darllll!!

Me!
 swiiiingggggg~~~

With arlieza :3
I like pic cause i miss playing it.

Arlieza and Risfah :3

Me and shabrinaaaaa :3

SHABRINAAAA!!
She is very gorgeus and cute :3

Swimming pool alam sutera

myshoes and arlieza shoes! Blueee :3

Three old friends

in parking lot alam sutera

pattern mydress :3 FLOWER!

can you see anything different?

Spaghetti :9 yummy!!

This is pattern sovenir bag.

MYWEDGES! :P

MYFLOWERDRESSES

Some pic in home~

Some pic in.......................................kitchen.
Please,dont think the weird!

Salam dindaaaaa :*{}
Sebenernya gue itu abis menghadirkan pesta pernikahan di bsd (alam sutera).
Dan gaya pernikahannya tuh standing party-_- bikin gue males makan. Akhirnya gue makan cuma sedikit dan untungnya pas pulang gue menemukan spageti dimeja makan. Hmmm,sangat menggoda. xixixi. Awalnya gue gak ikut karna kata nyokap yang sepantaran gue gak ada. Eh,ternyata eza dan fah ikut. Jadilah gue yang lagi pengen ngepost, ditarik ikut ke sana. Hahaha.
Dan disana itu gue ketemu shabrinaaaaaaa!!! Sumpah itu anak tuh lucu cantik imut abissssss!!! Rasanya pengen gue jadiin ade gue dah,tapi adek boong-boongan aja yah. Hahaha.
Huhu,pengen ketemu shabrina lagiiiii~ Dia suka banget di foto. Kalau difoto seneng banget :'3.

Salam kangen shabrina juga dei :*:"({}

Tidak ada komentar:

Posting Komentar